Wanneer is een plant terug in stock?

Planten zijn onderworpen aan de wil van Moeder Natuur. Dit betekent dat we niet kunnen voorspellen wanneer planten voldoende zullen groeien of groeien om te koop te worden aangeboden. 

Wij zorgen ervoor dat onze planten goed ingeburgerd zijn (goed wortelgestel). We kunnen daarom niet voorspellen wanneer planten te koop worden aangeboden.

Worden planten op een specifieke dag verzonden?

Ja, wij maken bestellingen op maandag en dinsdag klaar, zodat deze aan het begin van de week verzonden kunnen worden. Zo blijven de plantjes niet een heel weekend in hun verzenddoos.

Als we vertragingen ondervinden bij bestellingen, zullen we ons uiterste best doen om u hiervan op de hoogte te stellen, zodat u volledige transparantie kunt krijgen.

Worden mijn bestelling en verzending gevolgd?

Ja, al onze pakketten worden gevolgd door de bezorgbedrijven via track-and-trace.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat kan! Wij bieden afhaling aan in Heist op den Berg, enkel op afspraak.

Kunnen jullie mijn bestelling vasthouden of kan mijn bestelling op een dag naar keuze worden bezorgd?

Helaas kunnen we geen bestellingen vasthouden die op een bepaalde datum moeten worden verzonden. Zonder voorafgaande kennisgeving worden alle bestellingen de volgende maandag/dinsdag verzonden. Na kennisgeving kunnen wij bestellingen maximaal 2 weken vasthouden voor verzending op maandag. 

Wanneer de weersomstandigheden niet gunstig zijn (te koud of te warm), laten we de planten wel langer staan.

Sommige van onze vervoerders bieden wel de mogelijkheid om uw bezorgdatum en/of -locatie te wijzigen, waarvan wij u ten zeerste aanraden hier gebruik van te maken.

Is de foto die ik zie precies de plant die ik ontvang?

Op de mijnplantjespagina hebben we ervoor gekozen om een ​​mugshot weer te geven, om consistent te blijven met het ontwerp van de website.

Op de stekjes wordt van elke afzonderlijke plant die te koop wordt aangeboden een individuele momentopname weergegeven. Wil je een 'nu' momentopname, dan kan je dit steeds vragen.

Ik ben vergeten mijn kortingscode te gebruiken, kun je deze toevoegen aan de bestelling?

Wij staan ​​het gebruik van de code na aankoop niet toe. 

Dit komt omdat veel klanten de kortingscode gebruiken tijdens het afrekenproces, wat resulteert in een iets langere afronding van het afrekenen. 

Technisch gezien zou dit klanten die de code niet gebruiken bij het afrekenen een klein voordeel geven bij het concurreren om een ​​aankoop.

Onze excuses voor eventuele teleurstellingen.